• Watts Clarke posted an update 1 year, 6 months ago

    در صورتی که والدین شما، نتوانند هر کدام از فعالیت‌هایی را که در بالا به آن اشاره کردیم انجام دهند، شما نیاز دارید که با قوانین مراقبت از سالمندان بیشتر آشنا شوید تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید، راحت‌تر زندگی کنند. البته که هزینه نگهداری از سالمند هم اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد. مراقبت و پرستاری از سالمندان عزیز این روزها و با مشغله‌های زیاد افراد در زندگی، دغدغه خیلی از افراد است. چطور می‌توانیم از فردی که عزیزمان را به او می‌سپاریم مطمئن باشیم؟ آیا سالمندان در منزل خود راحت تر هستند و یا در خانه سالمندان؟ در این مقاله با ما همراه باشید. آنی طب تمامی سوابق و مدارک آموزشی فرد را در زمینه مراقبت از سالمند بررسی می کند. همچنین ارائه مدارکی مثل گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد از دیگر معیار های استخدام پرستار سالمند می باشد.

    پس آخرین وعده غذایی را زود تر برای سالمند تهیه و سرو نمایند، به این ترتیب می توانند با آرامش استراحت نمایند. بسته به رژیم غذایی هر فرد، مصرف ماهی، گوشت سفید، روغن زیتون، حبوبات، میوه و سبزیجات توصیه می شود. بسیاری از صابون ها دارای خاصیت بازی یا اسیدی می باشند که هر دوی آنها بر روی پوست های حساس سالمند واکنش شیمیایی نشان می دهند و ممکن است باعث بیماری های پوستی شوند پس بهتر است از صابون های خنثی و حاوی گلیسیرین استفاده کنید. با آنها به پارک ها بروید و اجازه دهید دوستانی پیدا کنند و روابط اجتماعی خود را رشد دهند.

    در این مراکز برای ارائه خدمات با کیفیت آموزش‌های تخصصی به مراقبین و پرستاران داده می‌شود. مراقبین با سازگاری سریع و رفتار حرفه‌ای به اعضای خانواده کمک می‌کنند تا فضای منزل امن‌تر و راحت‌تر و خدمات در دسترس‌تر باشند. برای نگهداری سالمند و گرفتن پرستار حتماً به مراکزی مراجعه کنید که از وزارت بهداشت و درمان مجوز رسمی فعالیت در زمینه پرستاری و مراقبت دارند. سالمندان می‌توانند سال‌ها تجربه‌ و مهارت‌ را به دیگران منتقل کنند.

    برای برخورداری از خدمات باکیفیت و تخصصی مرکز پرستاری آسایش ایرانیان تنها یک تماس با ما فاصله‌دارید. علاوه بر مهارت علمی و عملی، یکی دیگر از ویژگی های پرستار سالمند خوب داشتن مجوز لازمه است. مانند شرکت پرستاری آسایش ایرانیان که کلیه مجوز های لازم جهت فعالیت در زمینه پرستاری و مراقبت در منزل را اخذ نموده است. در این مرکز خدمات پرستاری، پزشکی، مامائی، فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و کلیه خدمات مرتبط با بیمار، سالمند و کودک به صورت شبانه روزی در حال ارائه می باشد. تماس با این مراکز باعث می شود تا سالمند شما بتواند از خدمات یک پرستار حرفه ای و کاربلد به صورت تمام وقت یا نیمه وقت بهره مند شود.

    یک مثال واضح در این مورد میزنیم مثلاً پرستاری که توانایی بلند کردن وزن زیادی را ندارد چطور می تواند سالمند 100 کیلویی را جابجا کند پس باید تمام شرایط در نظر گرفته شود. سالمند شما تحت نظر یک پرستار متخصص است که نسبت به یک فردی که پرستار نبوده است، تخصص، مهارت و دانش لازم را دارد. از موسسه پرستاری سالمند بخواهید که چند روز پرستار به صورت آزمایشی از سالمندشان مراقبت کند بعد در صورت رضایت طرفین قرارداد بسته شود. همچنین پرستار سالمند خانم مهارت خاصی در امور منزل و پخت و پز غذا دارند به همین خاطر طرفدار پرستار خانم جهت سالمند بیشتر از پرستار آقا می باشد. پرستارانی که از مراکز خدمات پرستاری معتبر استخدام شوند همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه می‌ باشند تا با خیالی آسوده پرستاری سالمندتان را به آن‌ ها بسپارید. برای انتخاب پرستاری خوب و مناسب به برای والدین سالمندتان دقت کافی داشته باشید، ویژگی‌ های پرستار سالمند خوب را در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

    این مرکز علاوه بر خدمات رسانی به سالمندان عزیز، در حیطه پرستاری از کودکان و بیماران نیز مشغول به خدمت رسانی است و ازکارنامه درخشانی برخوردار است. از سویی دیگر شهر کرج نیز جزو مناطق تحت پوشش این مرکز است و خدمات پرستاری متنوعی به این عزیزان ارائه می شود. بنابراین در شرایطی که سالمند ساکن شهرکرج باشد این امکان وجود دارد که برای کاهش هزینه ها از پرستاران ساکن کرج برای ارائه خدمات استفاده شود.

    زیر شکم سالمندهایی که چاق هستن را حتما نگاه کنند که دچار عرق سوز نشود و زخم نشود. به ازای هر سفارش می توانید به تعداد دلخواه پرستار خانم یا آقا به کار بگیرید. برای رفع دغدغه های مشتریان، خدمات به صورت آزمایشی به مدت سه روز آغاز می شود. همچنین، در صورت نیاز، روزهای آزمایشی قابل تمدید است تا اطمینان و اعتماد کافی مشتری برآورده شود. شما میتونید از طریق دسته بندی طیف کامل مقالات ما رو در دسترس داشته باشید.

    در مواردی که سالمند دارای شرایط ویژه پزشکی است، باید برای انجام امور منزل از کمک دیگران بهره مند شود. این دسته از خدمات از جانب سالمندان بر اساس نیاز و وضعیت سلامتی آن ها مورد استقبال قرار گرفته است. در این نوع خدمات پزشک به صورت حضوری در منزل سالمند حضور میابد و به تشخیص و درمان میپردازد. همچنین پزشک میتواند به صورت دوره ای در جریان نیاز های و روند بهبودی سالمند قرار بگیرد.

    در این صورت احتمال اینکه پس از مدتی، از ادامه کار و خدمات پرستاری منصرف شود وجود دارد. استخدام مراقبت از سالمند در مشهد از این دردسرها، ممکن است در اثر بی تجربگی پرستار آسیب های جبران ناپذیری نیز به سالمند وارد شود. بحث گسترده ای هست و باید به مقالاه های موجود در سایت سلامت اول رجوع کنید. در کل بالا بردن کیفیت زندگی سالمند باعث طول عمر و سلامتی او میشه.

    یک متخصص کار درمان به سالمندان دچار ناتوانی‌های جسمانی، اجتماعی و یا عاطفی کمک می‌کند تا بتواند فعالیت‌های روزانه خود مانند غذا خوردن، استحمام و لباس پوشیدن و … را انجام دهد. به خاطر داشته باشید، با افزایش سن، ممکن است شنوایی، بینایی، لامسه و سایر حس‌ها به خوبی قبل کار نکنند و یا به تدریج رو به زوال بروند.بنابراین، هنگامی که با آن‌ها صحبت می‌کنید، کمی بلندتر حرف بزنید یا به اندازه‌ی کافی نزدیک‌شان بشوید. سالمندانی که تنها زندگی می کنند لازم است روابط اجتماعی خود را حفظ کنند.

    فعالیت هایی که سالمند می تواند به صورت مستقل انجام دهد را مشخص کنید و مواردی که نیازمند کمک مراقب یا پرستار سالمند هستید را نیز مشخص کنید. خدماتی که سالمند نیاز دارند شامل خدمات مراقبتی مانند انجام امور شخصی و فعالیت های روزمره و همچنین خدمات درمانی و توانبخشی است. در کنار دریافت خدمات مقرون به صرفه در منزل رضایت و آرامش سالمند نکته ی بسیار مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد. طبق مطالعات گسترده ای که در این زمینه انجام شده است، اغلب سالمندان تمایل دارند دوران سالمندی خود را در منزل خود سپری کنند. آشنایی با محیط خانه و خاطرات لذت بخشی که طی سالهای عمر خود در خانه خود تجربه کرده اند و آزادی که در خانه خود دارند بسیاری از رخداد های دوران سالمندی را برای آنها قابل تحمل می کند.

    بسته به نیاز سالمند خدمات می‌تواند طیفی از خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی، خدمات پرستاری، پاراکلینیکی، خدمات مراقبتی و نظافتی در منزل را در برگیرد. برای دریافت مشاوره در زمینه پرستار سالمند با مشاورین شرکت پرستاری آسایش ایرانیان تماس حاصل فرمایید. حفظ اطلاعات و رخدادهایی که در خانه اتفاق می افتد از وظایف مهم مراقبین و پرستاران سالمند است مگر در صورتی که سلامت سالمند در خطر باشد.

    •نیازی به حضور دائم فیزیکی فرزندان برای مراقبت از این افراد نیست. ✔ این مجموعه در حین پروسه استخدام ، تمام تحقیقات در خصوص گذشته ی پرستار را نیز انجام داد تا افراد مورد اطمینان را استخدام نماید. تحقیقاتی از جمله عدم سوء پیشینه ، گواهی عدم اعتیاد ، آزمایشات لازم و تحقیقات در رابطه با اخلاقیات وی. را تکمیل کنید تا کارشناسان جهت مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند. بی شک یکی از مهم ترین جنبه های هر رشته تحصیلی، توجه به آینده شغلی و میزان نیاز به این رشته در بازار کار است.

    شما با خواندن این مطلب و دانستن این موارد می توانید بهترین پرستار را شناسایی و انتخاب کنید. همیشه انتخاب مراقب و هزینه خدمات مراقبتی قابل ارائه برای سالمندان ، کودکان و یا بیماران در منزل یکی از موضوعات مهم خانواده ها در انتخاب مراکز ارائه دهنده این نوع خدمات است. ما در پرستار آراد کمترین هزینه ممکن را به شما پیشنهاد می کنیم ، گسترش خدمات مطلوب مراقبتی در منزل هدف اصلی ما است که می تواند کیفیت ارائه خدمات پرستار کودک و پرستار سالمند و پرستار بیمار را کشور بهبود بخشید . پرستار سالمند در منزل از طیف گسترده ای سالمندان با مشکلات جسمی و روانی مختلف مراقبت می کند. اما در مورد سالمندان این نیاز ممکن است در تمام طول زمان حیات ادامه داشته باشد.

    این نوع مراقبت را بسیاری از خانواده ها انتخاب می کنند، زیرا از لحاظ اقتصادی نیاز به صرف هزینه ی کمتری دارد. این نوع خدمات شامل کمک به بهداشت شخصی سالمند ، شستن لباس ها، پخت و پز برای سالمند و ارجاع سالمند به پزشک برای قرار ملاقات می باشد. بنا به تصور اشتباه برخی افراد این نوع خدمات نیازمند ارائه ی تمام کارهای منزل است و باید به تمام افرادی که در منزل هستند ارائه گردد.

    آنی طب برای انتخاب پرستار سالمند معیار هایی را در نظر گرفته است تا بهترین فرد را برای ارائه خدمات مراقبت از سالمند به منزل شما بفرستد. شخصی که از فرد سالمند مراقبت می کند باید آگاهی و دانش لازم را درباره شایع ترین اختلالات رفتاری و جسمی سالمندان داشته باشد. البته قابل ذکر است با توجه به اهمییت اخذ تجربه و دانش کافی در این زمینه طی چندین سال اخیر رشته پرستاری سالمندان geriatric Nursing در مقطع کارشناسی ارشد در ایران آغاز به تربیت پرستاران کرده است. اما با توجه به سرعت رشد جمعیت سالخورده لازم است پرستاران بالینی با تخصص‌های مختلف پرستاری و یا در مقطع کارشناسی، دانش و مهارت متناسب با مراقبت از سالمندان را در حفظ سلامت و بهبود بیماری آنها کسب نمایند.